Remont dróg gminnych
- Rodzaj: Interpelacja
- Skierowane do: Burmistrz Międzychodu
- Interpelujący: Grzegorz Olszewski
- Data wpływu: 05-12-2024
- Data przekazania: 06-12-2024
- Treść:
Mieszkańcy sołectwa Radgoszcz skarżą się na zły stan utrzymania drogi gminnej o nawierzchni
asfaltowej położonej wewnątrz wioski. Gruba warstwa materiału piaszczystego i kamieni nanoszona
wraz z opadami deszczu na asfalt i rozciągająca się na odległość kilku metrów w okolicy przystanku
autobusowego oraz na zakręcie w kierunku świetlicy wiejskiej stwarza realne zagrożenie dla
bezpieczeństwa osób znajdujących się na przystanku, uczestników ruchu drogowego oraz
mieszkańców domów położonych blisko drogi. Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca
1990 r. o samorządzie gminnym zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań
własnych gminy. W szczególności zadania własne obejmują sprawy: gminnych dróg.Zwracam się z prośbą o przeprowadzenie analizy jakości utrzymania porządku na utwardzonych
drogach gminnych wewnątrz wiosek znajdujących się na terenie Gminy Międzychód w celu zachowania
bezpieczeństwa mieszkańców, użytkowników oraz o przywrócenie dotychczasowego stanu
nawierzchni drogi asfaltowej we wsi Radgoszcz. - Załączniki do pobrania:
Odpowiedź
- Odpowiadający: Burmistrz Międzychodu
- Wydział merytoryczny: Referat Inwestycji i Infrastruktury
- Data odpowiedzi: 16-12-2024
- Załączniki do pobrania: